4. mars 2011

Klart for 5#-cup i Tromsø

Da er det allerede klart for ei ny kastehelg. Det går det jo ikke an å klage på :-)

Treninga den siste uka har gått veldig bra. Jeg tok meg fri på mandag og slappa godt av. Tirsdag, onsdag og torsdag hadde jeg noen gode økter med stor framgang i presisjon. Jeg testa litt i går, og kasta noen utrolig fine serier :-) Jeg har begynt å bli godt kjent med fortommen min, og den kontrollen jeg har på presisjon nå har jeg aldri vært i nærheten av. Hadde vært veldig stas å få til noe i nærheten av det jeg gjør på trening om dagen i en konkurranse!

Lengdekastinga føles omtrent som det samme som den har gjort i det siste, så det er jo bra det. Jeg har valgt å fokusere litt mer på presisjon denna uka. Det er utrolig mye poeng å plukke der, og det er der mange kaster fra meg. De som ligger på toppen av listene er det vel ikke så mye å gjøre med, men jeg kan klatre mye på lista ved å plukke litt mere i presisjon.

Jeg har veldig lyst til å gjøre det bra i helga, men det er ikke verdens undergang hvis jeg bommer litt heller. Må nesten bare forvente at det går litt opp og ned nå i starten. Men med den sjøltilliten jeg har fått i det siste så er det meste mulig. Gleder meg til å kaste i morra! Det var fryktelig gøy sist gang :-)

1 kommentar:

  1. tina du inspirere meg! Du gjør hverdagen verdt å leve! Du er noe stort. Du er ei kommendestjerne. Du inspirere meg. Kan du ikke ha en sånn konkurranse hvor man kan vinne en dag med deg? Jeg er sikker på at jeg ikke er den eneste som ønsker ;p

    Tina! mæn! LYKKE LYKKE til i helga! jeg heier på deg :D men seriøst, sjerpings. Denne helga forventer jeg oppdatering for hver lille detalj som er verdt å raportere om!

    knoll (evt tott).

    SvarSlett