28. februar 2011

Femmercup Bergen

Da er helga over og konkurransen i Vestlandshallen er ferdig. Jeg må vel bare si meg fornøyd med det jeg presterte. Mye å plukke på enda, men det er absolutt godkjent.

Jeg hadde en bedre presisjon nå enn i Tønsberg, og det var også det jeg hadde satt meg som mål. Jeg fikk 15 poeng. Det er ikke noen stor poengsum, men så lenge det er framgang så er det bra!

Målet på lengdedelen var å ha to kast over 30m. Jeg fikk 31,7 og 32,2. Det er omtrent der jeg har liggi på tester på trening i det siste, så det føles bra å få til det samme i konkurranse.

Det jeg er mest fornøyd med er at jeg klarer å prestere såpass når jeg er så nervøs som det jeg var nå. De siste minutta før jeg skulle kaste så var jeg ganske grønn i trynet og hadde mest lyst til å dra hjem igjen :-) Men jeg klarte da å skjerpe hue og komme meg greit gjennom. Det hjelper på sjøltilliten til neste konkurranse. Jeg er fortsatt litt for ivrig på lengdekastinga. Ville ha litt for mye snøre i lufta og kasta på et par dårlige bakslenger. Men det er bedre enn sist...

Det var 14 stk som deltok i Bergen, og det er kult at bare 3 av dem kom foran meg på resultatlista :-)
Resultater finnes her:
http://castingforbundet.no/terminlister/Resultat/2011/Res_liste_5cup11_Bergen.pdf

Jeg har med meg en mye bedre følelse nå enn den jeg hadde etter Tønsberg. Nå er det bare å jobbe godt teknisk denna uka også skal jeg prøve å plukke enda noen flere poeng i Tromsø neste helg!

Bra arrangert cup i Bergen og mye trivelige folk som jeg lærer veldig mye av. gleder meg allerede til neste gang :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar