2. januar 2011

Nytt år - nye snørebukter!

Plutselig var det 2011, gitt. Jeg tror det her blir et fint år, eller jeg veit at det blir et fint år. Jeg skal endelig få prøve meg på noen kastekonkurranser. Kanskje går det bra, eller kanskje det ikke går så bra. Det veit jeg ikke enda.. Men, det jeg veit er at jeg skal prøve å slenge den flua så langt og presist som jeg kan, så får det bli som det blir. Jeg kommer uansett til å få utrolig mange morsomme kastedager og lære mye av å se på hvordan de beste gjør det. Hvis jeg i tillegg klarer å kaste noen gode lengder i konkurranse så blir det bærre lækkert!

2010 var egentlig et fint år. Jeg har hatt fin framgang! Ikke så stor framgang på lengde som i 2009, men man kan vel ikke forvente å øke med over 30 meter hvert år :-)
Jeg har ihvertfall fått mye bedre forståelse for hva jeg gjør når jeg kaster. Nå veit jeg bedre hva jeg driver med og kan rette litt på min egen teknikk. Det er veldig greit å ikke alltid være avhengig av hjelp fra andre når det går litt trått. Jeg veit hva jeg må jobbe med framover for å bli enda bedre, og da gjenstår det bare å gjøra treningsjobben. Det er jo den koselige delen, å stå timevis med stanga og kaste. Jeg elsker det! Mange, mange timer, med steintrua og hard jobbing. Også plutselig en dag så sitter teknikken der, og livet er en lek! Det er så herlig! Mange trivelige kastetimer å se tilbake på i 2010, og enda flere skal det bli i år!


God nytt kasteår!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar