16. januar 2011

Femmercup Tønsberg

Ja-a, da er første kastekonkurransen over. Det er egentlig ganske godt. Det har vært veldig slitsomt å gå og vente på det her.

Jeg vant da dameklassen i dag, men klarer ikke helt å være fornøyd når kastinga mi var såpass dårlig som den var. Men, nå er nybegynnernervene forhåpentligvis borte og jeg tror det skal gå litt bedre neste gang :-) Neste konkurranse i femmercupen er ikke før i slutten av februar så jeg har ganske så god tid til å pirke på litt teknikk. Jeg kasta rundt 28 og 29m på lengde og hadde 12 poeng i presisjon. Det er egentlig greit nok i presisjon, for det har jeg ikke trent noe særlig på, men lengdedelen burde vært noen hakk bedre.

Jeg har med meg en helt grei følelse fra dagen i dag og gleder meg til å kaste neste gang. Da skal den flua gå lengre!

2 kommentarer: