7. januar 2011

Fine kastedager :-)

Dagene flyr avgårde og femmercupen kommer stadig nærmere. Da er det jo fint at noen gode lengder også begynner å vise seg. Satte en fin pers i dag med et kast på 33,9m. Det er både inne- og utepers. :-) hadde mange fine kast ellers også, mellom 32m og 33m. Artig at ting løsner akkurat når det skal! Da har jeg gjort et eller annet riktig. Nå om dagen så bygger jeg litt på sjøltilliten hver gang jeg tar i stanga. Jeg veit akkurat hva jeg skal jobbe med for å få det til å fly bra, og det stemmer bare bedre og bedre for hver treningstime som går. Det er en helt rå følelse!

Prøvde også å kaste på sånne ordentlige presisjonsblinker for første gang i dag. Det kom en trivelig mann til skipet i dag, og han hadde med seg noen blinker til oss. Det var morsomt. Blinkene føltes ekstremt store i forhold til de små ringene jeg har trent på i høst. Akkurat etter planen! :-)
Jeg prøvde meg på en ordentlig presisjon-serie og endte opp med 24 poeng. Det er greit nok. Har en uke til å trene på :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar