25. februar 2011

Siste ordentlige test før kastinga i Bergen er unnagjort. Kasta 3 kast maks og endte opp med et snitt på 32,1m. Har fått justert enda litt mer på bakslengen de siste dagene, så nå  funker det ganske greit. Bare å smelle til! Nå er jeg heller ikke så nervøs som jeg var før Tønsberg. Da sto jeg og skalv stygt i flere timer før jeg skulle kaste. Får håpe jeg klarer å roe meg ned så jeg slipper det der en gang til. Det var egentlig ikke så veldig behagelig :-)

Har prøvd å trene litt mer på presisjon i det siste, men jeg forventer ikke noen resultater fra det enda. Det er nok noe som bare må ta litt tid å få trent inn. Jeg har bedre kontroll på treningene, og det er bare å trene mye framover så skal det da bli litt bedre etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar