20. desember 2010

Ny pers :-)

Nå er det under en måned igjen til femmercupen starter, så det smakte egentlig ganske så bra med ny pers i dag :-) Jeg syns sjøl at jeg nærmer meg godkjent kasting nå. Og i dag hadde jeg ikke bare et bra kast, men det var mange kast som lå på veldig fine lengder. Det er bra! Det hjelper fint lite med lange kast hvis de kommer en gang i halvåret, det er stabilt lange kast som teller.

Teknisk begynner ting å rette på seg nå, men det er fortsatt en god del finjusteringer igjen før det flyr ordentlig langt. Men for all del, 32,5m innendørs er vel ikke så aller verst. Hvis jeg klarer å holde fokus og jobbe godt med teknikken framover så har jeg trua på at detta kan bli gøy.

Det er ikke noe trøkk i kastinga nå, men teknisk riktig er viktigere enn mye kraft så det er bare å fortsette å fokusere på teknikk. Får sette mere trøkk på det etter hvert som jeg blir trygg på det jeg gjør.

Jeg er i hvert fall utrolig klar for å komme i gang med noen konkurranser snart. Å gå rundt å vente er vondt! Jeg er veldig spent og gleder meg som en unge som har bursdag og juleaften på samme dag. Bare en liten måned igjen så er det i gang =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar