1. desember 2010

46 dager igjen

Nå om dagen teller vel de fleste ned til jul. Jeg har en litt annen nedtellingskalender i år. Jeg teller ned til den 16. januar. Da kommer jeg til å kaste min første konkurranse, ser ut som om det blir i Tønsberg. Jeg skal jobbe bra framover, og prøve å kaste teknisk godt den søndagen i januar, så får vi se hva det holder til.

Jeg har hjemmeeksamen om dagen så det blir mye tid til trening. Det går mest i kasting og styrketrening. Jeg jobber fortsatt med å bygge opp litt trøkk i håndleddet mitt og tilbringer noen timer med Keiseren :-) Jeg ser nok ikke ut som verdens smarteste når jeg står og vipper håndledd, i hvert fall ikke hvis jeg ser på reaksjonen til folk rundt meg. Men det fungerer utrolig bra, og jeg føler meg sterkere..eller...jeg føler meg vel i hvert fall mindre svak! :-)

46 dager igjen nå!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar