22. november 2010

Regla er på plass :-)

Da er endelig reglene for neste års konkurranser på plass. Jeg gidder ikke bry meg så mye om diskusjonen rundt hvordan reglene er eller burde vært, det viktigste er at de er på plass! Så nå er det bare skjerpe huet og trene bra framover.

Har hatt en fin 5-timers økt i Vikingskipet i dag. Jobba med å få på plass rette linjer igjen, og det gikk bedre etter hvert og snøret strakk seg etter hvert lenger og penere. Fikk til noen fine kast på rundt 30m og lengste kastet landa på 31,20. Det er jeg godt fornøyd med innendørs. Jeg har jo aldri kasta mer enn 33m ute, så jeg er helt klart på rett vei igjen nå. Det er moro! :-)

Jeg er midt oppi en veldig stressende praksisperiode om dagen, så det har bare blitt maks en liten time kasting om dagen i det siste. Men nå er det siste uka i praksis og neste uke smeller treninga igang ordentlig! Skal bli bra å få noen lange kvalitetsøkter igjen.

Jeg gleder meg mer og mer til konkurranser nå! Desember kommer til å bli en lang måned!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar