9. november 2010

9.11.2010 - dagen da xxd'n begynte å fly :-)

7 kommentarer:

  1. hei!

    Jeg bare lurer på en ting. Hva står xxd for? Savner en liten forklaring her. Jeg tror det står for xtra xtra dust! Basert på at når det tar tid å få til noe så er det dust. Skjønner ikke helt hva fly er heller.. Som sagt, savner litt forklaringer her. Husk vi er mange ulure her ute som ikke skjønner så veldig mye..


    Du er superkul!
    Om du kaster etter en laks, kan det være du har flaks. Men du kan ikke vite om det det er dax for laks...


    hilsen
    anonym brownie og appelsinspiser...

    SvarSlett
  2. Hurra! Kanskje du har fått et mer stabilt humør igjen nå da. ;)

    Kommentar til forrige kommentar: brownie er bra! appelsin er også bra, men ikke så bra. Anonym er feigt! ;)

    SvarSlett
  3. Svar på kommentaren til "anonym": Solveig, gå å legg deg nå! :-)

    Og til Bjørnar: vi får se hvor lenge humøret holder. For din del får vi håpe det holde over helga :P

    SvarSlett
  4. tinaaaaaa hvordan skjønte du at det var meg? :P :P det kunne vært en annen galing, kunne det ikke??

    jeg trodde bjørnar skrev først til meg der så holdt nesten på å bli snurt! haha men det slapp jeg å bli!

    -sunroad-
    (førnøyd nå?)

    SvarSlett
  5. Tina; og når er du i dårlig humør når jeg er i nærheten? ;)

    Solveig; hehe.. det var litt til deg, men ikke vondt ment. :D

    SvarSlett
  6. tina? Hva har du fortalt Bjørnar nå? Jeg er jo superstabil! Hvertfall med sånn humørmessig :O



    (okei, det her var siste tulleinnlegget... Seriøs fra å med - NÅ!)

    Vennlig kastehilsen
    Solveig

    SvarSlett
  7. Hehe, Det er bare å tulle så mye du vil, Solveig. jeg er med! Tull er jo det vi er best på. Synd det ikke er en idrett som heter tullball, der hadde vi grusa all motstand tror jeg ;-)

    SvarSlett