20. september 2010

Ny blogg!

Denne bloggen har jeg startet fordi jeg har lyst til å dele noen av mine tanker om hvordan man kan trene for å bli en god fluekaster. Jeg vil skrive om hvordan jeg velger å trene, og et av målene er at jeg sjøl skal lære kjempemye av å måtte tenke godt gjennom det jeg gjør, og begrunne det. Jeg tror det vil gjøre meg til en bedre fluekaster. 

Jeg synes at fluekasting og trening er utrolig spennende. Det er utfordrende, lærerikt og noe som interesserer meg veldig. Alle er sikkert ikke enig i alt jeg gjør, men dette er min vei mot målet mitt. Jeg er langt fra noen ekspert og jeg har ikke så mye erfaring i fluekasting, men jeg er ivrig etter å lære og søker hele tiden ny kunnskap og får nye erfaringer.

Bloggen har jeg også starta etter at mange i det siste har sagt til meg at de ønsker å følge med på utvikligen min som fluekaster. Jeg håper at jeg gjennom bloggen min kan få fram min treningsglede, og at jeg klarer å vise hvilke fantastiske hobbyer fluekasting og trening er. Jeg håper også at bloggen kan være til inspirasjon for andre som har en drøm de jobber for å nå.

Jeg kommer til å skrive om mitt syn på god og riktig treningsplanlegging, gjennomføring av trening, hvordan fluekastinga mi utvikler seg, og etter hvert om forberedelser til, og resultater fra konkurranser jeg er med på.

Håper du har lyst til å følge bloggen min! :-)

1 kommentar:

  1. Klart vi har lyst til å følge bloggen din, Tina! Ser ut som en ny og spennende vinkel på en fiskeblogg. Gleder meg til å følge med fremover!

    SvarSlett